SPS+ (Abrites Support Plan Service)

Indeks katalogowy: SPS+

Opis

Abrites Support Plan Service Plus (SPS+) oferuje roczny dostęp do wsparcia technicznego od zespołu firmy Abrites oraz usługę wymiany interfejsu, w przypadku awarii.
Zespół wsparcia technicznego indywidualnie analizuje zgłoszenia klientów, a następnie informuje o możliwych rozwiązaniach problemów, które mogą wystąpić podczas korzystania z produktów Abrites.

SPS+ działa w formie platformy helpdesk, na której klient może utworzyć zgłoszenie. Po zakupie SPS+ na wspomnianej platformie tworzone jest konto. Taka forma komunikacji umożliwia optymalne oraz szybkie rozwiąznie problemów, zgłaszanych przez klientów.
Jeśli klient jest zarejestrowany u jednego z partnerów firmy Abrites, zgłoszenie odbywa się wyłącznie przez partnera, w takim przypadku nie jest tworzone indywidualne konto.

Komunikacja pomiędzy zespołem wsparcia, a wszystkimi klientami odbywa się wyłącznie w języku angielskim.

Subskrypcja SPS zapewnia:
- Dostęp do systemu helpdesk Abrites Support.
- Szybka reakcja w przeciągu 2 godzin od utworzenia zgłoszenia (9:00–18:00 GMT+2).
- Możliwość utworzenia nieograniczonej liczby zgłoszeń.
- Indywidualne wsparcie techniczne.

Usługa wymiany AVDI gwarantuje, że w przypadku awarii obecnego interfejsu, klient otrzyma w jego miejsce nowy, bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat oraz konieczności odsyłania starego.
Wprowadzenie tej usługi ma na celu zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, Abrites zapewnia działający interfejs w przeciągu kilku dni od złożenia wniosku.

Zapytaj o produkt